Grup

Imprimeix
Escrit per Administrator
divendres, 8 d'octubre de 2010 11:21
El GRUP SANT MARTI té el conveciment de que la qualitat és un factor clau en la gestió del transport de viatgers per carretera i manifesta la seva política als treballadors, clients, agregats i proveïdors en els següents paràmetres:
Qualitat és conèixer al nostre client, les seves necessitats i expectatives. Un client satisfet és l’actiu més important de l’empresa, la seva fidelització és la nostra principal aventatge davant la competència.
Qualitat és adaptar-se a la cojuntura actual, a les noves tecnologies i per això l’empresa disposa  de la certificació ISSO 9001 i ISSO 14001
El conductor del GRUP SANT MARTI és un element clau de l’empresa. Si el conductor agrada, el servei té totes les possibilitats d’èxit.
Qualitat és sempre un objectiu de millora continua
La nostra empresa asumeix que per arribar a una bona qualitat cal esmerçar tots els mitjans humans, materials i econòmics, per tant el nostre personal té una formació continuada amb cursos específics sobre riscos laborals, tacògraf digital, anglès, xinès

Darrera actualització ( dimarts, 6 de gener de 2015 20:43 )